piątek, 1 czerwca 2018

Jak programować w "dorosłej aplikacji"?

W piątek 25 maja br.  po raz pierwszy mieliśmy okazję zapoznać się z "dorosłą wersją" Scratcha. Naszym zadaniem było narysować Planetę Gigantów, a później stworzyć robota, który naprawi statek Kodeusza.



Program przypadł nam do gustu, jednak stwierdziliśmy , że jest on dla nas o wiele  trudniejszy w nauce: trzeba czytać i szukać poleceń, trudniej się ten program obsługuje. Podobieństwa: są tutaj też różne duszki, tła i można narysować własne. 






Wiele emocji wzbudziła przedostatnia litera, którą otrzymaliśmy od Kodeusza do wpisania na karcie pokładowej. Brakuje tylko jednej litery, co to może być?

Pozostały nam już ostatnie zajęcia i zakończymy przygodę z Kodeuszem, jednak wszystkie dotychczasowe spotkania były pełne zaciekawienia, zaangażowania i wyzwoliły pokłady pomysłowości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dot Day 2019

Sieci Intermetu