środa, 14 listopada 2018

Jestem Polką, jestem Polakiem

Nasza klasa wykonała zadanie nr 1 wyzwania 100-lecie Niepodległości programu Uczymy Dzieci Programować. 
Odpowiedzieliśmy na pytanie: Jestem Polką. Jestem Polakiem. Co dla mnie znaczy? 


Wartości wymienione i wypisane na sercach aż zaskakują: dzieci są dumne, że mieszkają w wolnym i pięknym kraju, mogą mówić w języku polskim, reprezentować swój kraj i kibicować mu podczas rozgrywek międzynarodowych. 
Zauważyły, że być Polakiem to kontynuować polską mowę, śpiewać cały hymn narodowy, poznawać i znać historię swojego kraju, wielkich Polaków, zjadać polskie produkty i podtrzymywać tradycje. Serce rośnie, kiedy słyszy się to z ust małych Polaków.
Następnie narysowaliśmy trasę dla ozobota, który wędrował wzdłuż granic Polski i zatrzymywał się przy kolejnych sercach.

Odwiedziliśmy również naszych młodszych kolegów z grupy 5-latków, którym zadaliśmy to samo pytanie: co dla nich jest ważne, za co kochają swoją Ojczyznę? Pokazaliśmy im matę i uczyliśmy przedszkolaków zakodowywać drogę do własnych serc z wartościami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dot Day 2019

Sieci Intermetu