Nasze wyzwania w Tygodniu Kodowania 2019
Co to jest Code Week? Tydzień kodowania to europejska inicjatywa, której celem jest pokazanie kodowania od najlepszej strony, zachęcanie do nauki programowania zarówno dzieci jak i dorosłych. Kodowanie nie posiada ani barier wieku ani języka ani miejsca... Warto to robić, bo umiejętności nabyte w procesie uczenia się kodowania przekładają się na podniesienie jakości życia w różnych jego aspektach.
Tak prezentuje się mapa wydarzeń w Europie na początku tegorocznego Tygodnia Kodowania.
Nasza klasa, a także nasi koledzy i koleżanki ze starszych klas, poznają historię Code Week. Odbędą się wspólne zabawy okołoprogramistyczne, będziemy wykorzystywać podstawowe pojęcia związane z kodowaniem.
Odbędą się wspólne zabawy okołoprogramistyczne. Uczniowie poznają pojęcia związane z kodowaniem i powtarzaniem czynności, będą używać pętli. Stworzą własne skrypty tworząc kody przygotowane dla innych uczniów do wykonania nieznanej czynności.
https://codeweek.eu/view/240980/szukamy-kodu-w-codziennych-czynnosciach-z-uczymy-dzieci-programowac-i
Uczniowie poznają termin, co to jest rozszerzona rzeczywistość, a następnie funkcjonalność aplikacji Puzzle AR. Tworzą własną trasę oraz sprawdzają trasę testową dla robotów i odkodowują obiekt ukryty pod znacznikiem AR.
https://codeweek.eu/view/241066/rozszerzamy-rzeczywistosc-z-uczymy-dzieci-programowac
Uczniowie będą tworzyć zabawy matematyczne i zakodowane zadania tupu dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie jednocześnie programując trasy dla ozobotów.
https://codeweek.eu/view/241148/zakodowana-matematyka-z-uczymy-dzieci-programowac
Uczniowie klasy 3 B i klas 5-tych i 6-tych stworzą trasy... z marzeń, według własnych pomysłów, bez żadnych ograniczeń. Uczniowie klas 7- i 8- mych będą tworzyć trasy wyścigowe dla ozobotów z warunkiem zastosowania pętli i określonych kodów.
https://codeweek.eu/view/241314/tworzymy-zakodowane-obrazy-z-uczymy-dzieci-programowac-i
https://codeweek.eu/view/241066/rozszerzamy-rzeczywistosc-z-uczymy-dzieci-programowac
Uczniowie będą tworzyć zabawy matematyczne i zakodowane zadania tupu dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie jednocześnie programując trasy dla ozobotów.
https://codeweek.eu/view/241148/zakodowana-matematyka-z-uczymy-dzieci-programowac
Uczniowie klasy 3 B i klas 5-tych i 6-tych stworzą trasy... z marzeń, według własnych pomysłów, bez żadnych ograniczeń. Uczniowie klas 7- i 8- mych będą tworzyć trasy wyścigowe dla ozobotów z warunkiem zastosowania pętli i określonych kodów.
https://codeweek.eu/view/241314/tworzymy-zakodowane-obrazy-z-uczymy-dzieci-programowac-i
Uczniowie klasy 8 rozpoczną programowanie za pomocą prostych poleceń, takich jak go, get i put. Następnie będą budować powtarzalne pętle i warunki w swoich programach. Na koniec zdefiniują niestandardowe polecenia dla Karela. Będą tworzyć własne gry dzięki aplikacji NCLab!
https://codeweek.eu/view/241369/ucze-sie-kodowac-z-robotem-karelem
https://code.org/learn
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz