Poniedziałek i wtorek z matematyką
W zeszłym tygodniu porównywaliście liczby w zakresie 1000, wskazywaliście liczby najmniejsze i największe, a także odczytywaliście liczby i zapisywaliście za pomocą cyfr.
Będziecie teraz wykonywać obliczenia wartości banknotów a także wykonywać proste obliczenia w zakresie 1000.
Będziecie teraz wykonywać obliczenia wartości banknotów a także wykonywać proste obliczenia w zakresie 1000.
Na początku sprawdź sam siebie, jak liczysz do 100 :)
Zapisz w zeszycie Ok temat: Liczby wielocyfrowe
NaCoBeZu:
- poprawnie porównuję liczby w zakresie do 1000,
- wskazuję bezbłędnie w liczbie trzycyfrowej setki, dziesiątki i jedności,
- wykonuję proste obliczenia na dodawanie i odejmowanie do 1000.
Teraz czas na obliczenia pieniężne:
Sprawdź się: Wskaż cyfrę w liczbie trzycyfrowej
- Otwórz podręcznik matematyczno-przyrodniczy na stronie 16. Przyjrzyj się zadaniom z banknotami i odważnikami, powiedz, kto ma więcej pieniędzy? na której wadze jest cięższy towar?
- wykonaj działania i przepisz do zeszytu:
Wykonaj zadania z podręcznika matematyczno-przyrodniczego ze strony 17. Poproś rodziców o sprawdzenie poprawności wykonanych przez Ciebie zadań zadań :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz