W jakim celu ludzie piszą ogłoszenia?
Zapisz w zeszycie OK temat: Wystawa dzieł sztuki
Cel: układam logiczną i spójną wypowiedź
NaCoBeZu:
- wypowiadam się na temat wystawy klasowych obrazów,
- piszę ogłoszenie,
- układam historyjkę obrazkową.
Zaczynamy :)
3. Niezwykłe wykorzystanie przedmiotów- zastanów się, jak można zmienić przeznaczenie przedmiotu np.
4. Gdybym był rzeźbiarzem/Gdybym była rzeźbiarką... Obejrzyj obrazki przedstawiające przygodę Marcina Bzyka -ćwiczenia pol.-społ. nr 4 str.16.
5. Wytnij obrazki i ułóż w zeszycie OK zdania do każdego obrazka tworząc opowiadanie o powstaniu rzeźby. Postaraj się ułożyć dłuższe, rozwinięte zdania wg przykładu z zad. 2 na str. 15 ćw. pol. -społ.
6. Zaprezentuj swoje ogłoszenie oraz historyjkę w Lino/ Piszemy TUTAJ
Ważne! Duży rozmiar zdjęcia LARGE - w przeciwnym przypadku zadanie jest nieczytelne.
Stałeś/stałaś się współtwórcą pięknej galerii prac plastycznych. Twoim zadaniem jest napisanie ogłoszenia i zaprojektowanie plakatu zapraszającego społeczność szkoły na naszą wystawę. Podpowiedzi znajdziesz w ćwiczeniach pol.-spol. nr 4 na str. 14.
- Napisz ogłoszenie o mającej się odbyć wystawie malarstwa i rzeźby
- Pamiętaj o :
- temat ogłoszenia: Wystawa dzieł sztuki
- najważniejsze informacje, czyli czas i miejsce tego wydarzenia, jego organizatora, a także wszelkie niezbędne informacje dodatkowe, jak np. ceny biletów, godziny otwarcia, obowiązujący strój (jeśli jest taka potrzeba).
- zapisz ogłoszenie na plakacie
Przykład:
Dnia 3.11.2020 r. o godz. 17 w sali nr 10 Szkoły Podstawowej w Rostarzewie profesor Jan Nowak wygłosi odczyt pt. „Korzyści tworzenia sztuki współczesnej”. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy. Wstęp wolny.
Imprezę organizuje Klub Artystów Wokół Ziemi .
3. Niezwykłe wykorzystanie przedmiotów- zastanów się, jak można zmienić przeznaczenie przedmiotu np.
- czym może być zwykły słoik? - zapisz Twoje propozycje
- do czego można wykorzystać pudełko po czekoladkach- postaraj się napisać wszystkie pomysły , które przyszły Ci do głowy w ciągu pięciu minut
- co to może być? - dorysuj małe elementy i zmień znak w coś innego:
X
4. Gdybym był rzeźbiarzem/Gdybym była rzeźbiarką... Obejrzyj obrazki przedstawiające przygodę Marcina Bzyka -ćwiczenia pol.-społ. nr 4 str.16.
5. Wytnij obrazki i ułóż w zeszycie OK zdania do każdego obrazka tworząc opowiadanie o powstaniu rzeźby. Postaraj się ułożyć dłuższe, rozwinięte zdania wg przykładu z zad. 2 na str. 15 ćw. pol. -społ.
6. Zaprezentuj swoje ogłoszenie oraz historyjkę w Lino/ Piszemy TUTAJ
Ważne! Duży rozmiar zdjęcia LARGE - w przeciwnym przypadku zadanie jest nieczytelne.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz