Pokazaliście, że matematyka jest w Waszym życiu stale obecna. Potraficie dobrze liczyć coraz większe liczby, świetnie radzicie sobie z układaniem zadań tekstowych.
Wspaniale rozwiązaliście wczorajsze zadania! Bardzo mnie cieszą Wasze osiągnięcia. :) Wszystkim serdecznie gratuluję!
Podziękujcie też Waszym rodzicom za troskę, wsparcie i cierpliwe tłumaczenie niezrozumiałych dla Was treści.
Za bezbłędne rozwiązanie zadań można było otrzymać 20 punktów, sprawdźcie ilu z Was idealnie wyliczyło wszystkie zadania. Wykres przedstawia liczbę osób, które uzyskały kolejno 15 pkt., 16 pkt., 18 pkt., 19 pkt, i 20 pkt.
Zapisz w zeszycie OK temat lekcji: Liczenie nie jest trudne
Cel: doskonalę liczenie
Na Co Be Zu:
- rozwiązuję zadania tekstowe,
- bezbłędnie liczę,
- wykonuję zadania zgodnie z poleceniem.
Zaczynamy :)
- O tyle więcej, o tyle mniej: rozwiąż zadania 1,2 i 3 ze str. 48 w ćwiczeniach mat.-przyr.
- Zakręć kołem i sprawdź, czy wylosowana liczba spełnia warunek: Ile razy musiałeś/ musiałaś zakręcić kołem?
3. Uzupełnij tekst zadania 1 na str. 49 w ćw. mat.-przyr. liczbami w taki sposób, aby po wpisaniu liczb w okienka zadanie było prawdziwe. Rozwiąż zadania.
4. Przeczytaj tekst zadania 2 i narysuj do niego rysunek pomocniczy. Zwróć uwagę na podpowiedź -ilustracja przecinania deski. Co zauważyłeś? Co zauważyłaś? Ile kawałków deski otrzymasz, rozcinając ja jeden raz, trzy razy?
Rozwiąż zadanie.
5. Rozwiąż zadanie 3 na str.49.
6. Wyniki obliczeń zadań tekstowych oraz refleksję umieść w lino/ Biznes TUTAJ
- Co Ci się udało?
- Czego nie potrafisz zrobić?
- Do czego przydadzą Ci się umiejętności rozwiązania takich łamigłówek?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz